הירשם כדי לצפות בסרטון המלא הירשם כדי לצפות בסרטון המלא
משך: 06:19
סגנונות: האטה יוגה
יעל זיו

מורה בכירה להאטה-ראג'ה יוגה. ראש תחום היוגה בקמפוס שיאים באונ' ת"א.

תיאור השיעור:

    הכנה לתנוחת הגמל (Ustrasana). בשיעור הזה נתרגל בקצב איטי, עם דגש על הדקויות של ביצוע האסנות, רצף של תנוחות שיוביל אותנו בסופו של דבר לאושטראסנה — תנוחת הגמל.
    השיעור מתחיל בהתבוננות לנשימה וקפלבהטי (Kapalbhati). האסנות מתחילות בדקה ה-8. דגש מיוחד ניתן להכנת העורף והגב לקראת התנוחה.
    • רמת הקושי של השיעור: תלמידים מתחילים יוכלו להתמודד עם האסנות בשל הקצב האיטי וההנחיות המפורטות, למתקדמים ניתנת הזדמנות להתעמק בדקויות התנוחות ולהתנסות בכניסות מגוונת לתנוחות

שיעורים נוספים שיכולים לעניין אותך